Tuesday, June 30, 2009

犯溅的快乐。。。 [ Tuesday, 30th June 2009 ]

wat to say??
today dat SF again 自残...
reli too free or wat -___-|||
her level of 自残 reli very 凄凉...
wan die dun wan die like dat...
wan die den cut deeply mar...
but dun wan wor...
dun wan den dun cut lor...
but dun wan oh,
still wan cut...
den cut lightly...
-___-||
duno got wat meaning...
lol...
tis is wat i always said to them...
"even u urself still didnt luv urself, n u still expect others to luv u?? it doesnt make sense at all..."
in tis case,
i admit im better...
even how down i am,
at least,
i wont choose to hurt myself dat way...
wan die den terus die lar...
hurting urself like tis,
tot u r da only one who felt da pain???
dun u know dat other ppl oso care bout u,
worry bout u so much...
n now,
u r hurting urself like tis...
u r not only hurting urself,
while hurting ppls who care bout u too...
do u know dat u r actually making ppls around u to be suffer seeing u doing like dat while they couldnt do anything to help u???
doing these is juz like telling others dat u r actually not matured at all...
so pls...
stop hurting urself like tis...
is reli silly doing dat u know???
even how much scars u made on ur arms,
da prob is still there,
da pain is still there...
dun let any of us to look at u,worrying u while there r nth we can do for u...
dat is a reli reli bad feeling...


昨天补习的时候,
没注意我的电话,
因为他很迟都还没回我的信息。。。
就借电话给菜和锐看照片咯。。。
我的人又坐在前面,
菜就叫我说“有个叫小枫的人信息你,不知道谁来的。。。”
这个锐就来“酸”我说 “小枫马是他的小老虎啦。。。”
听到那句就直接转过头骂 “他不是我的好不好??! 不要乱讲话!”
不提就好好的,
一提又开始忧郁了。。。
哎~ 算了吧。。。
我一天长得不像“她们”,
或是长得好看点,
他也不会对我有感觉。。。
自己知道自己事。。。
那我就只好放手了,
要我长到这样根本就没可能。。。
还是那一句,
怪,
就只能怪自己不是她们,
也长得不像她们。。。


giv it a try???
is not dat i never,
is juz dat it never let me see anything gud...
after trying on chinese,
i still felt dat english suits me more...
after trying on sms,
still found dat i couldnt live without msn...

犯溅??
formerly, i never admit dat i am...
rite now, i juz can admit if there r anyone else said dat i am...
reason??
bcoz i hardly find anything to fight bak...

i ever felt dat 犯溅 is a reli bad thing...
but right now,
totally contrast...
犯溅 can actually be even more happier than rite now...
i might be ignorant to hav such stupid idea...
and mayb is bcoz of my stupidity...
but it is actually da fact which u could found on me...


犯溅的快乐??
犯溅其实也可以像别人一样这样快乐。。。
至少。。。
我还拥有着一个假象。。。

拥有着一个快乐的假象,
总比一无所有来得好。。。

解脱了犯溅那又如何??
根本就没真正的开心过。。。
反而,
在我犯溅的时候,
还找到快乐,
还体会得到什么是开心。。。
一种无法形容的开心。。。
我宁可犯溅 ,也不要凄惨,可怜。。。

开始麻木了。。。
只感觉到痛。。。
除了痛,还是痛。。。
自己也不知不觉的戴上了面具。。。

犯溅,是一种罪吗??
为什么不被别人同意???
不同意,也至少同情我吧??
不同情也算了,
那也不需要这样狠,
在我伤口上撒盐。。。

只想得到别人的爱,
只想要被在乎,被关怀。。。
难道这样也有错??

一种没人会了解的犯溅 。。。
我根本就没有选择。。。
除了付出,
依然还是付出。。。

若是有的选,
我也不想这样残忍的对待我那颗破碎的心。。。
也不想被别人说我犯溅。。。

在爱情世界里,
我只能站在一旁,
等人来选我。。。
根本没有资格去选人家。。。
被别人选到了。。。
就算知道他不是真心的,
他是不怀好意的,
他是有企图的。。。
把自己的眼睛蒙起来。。。
知道。。。
我知道。。。
但知道了又怎样?
只能欺骗自己。。。

No comments: