Tuesday, September 29, 2009

School reopen+lonely+emo [ Monday, 28th September 2009 ]

finally...
we are at school today...
have so much fun on creating nicknames for friends LOL!!!
what ...
Lace, Cells, Moon, Lungs everything came out -___-||
is related and "linked" actually...
but im so lazy to type the long long story out...


due to the long "vacation"...
im kinda not use to it on schooling...
especially during ERT...
because i'm all alone again...
haizzz...
such a hard time for me...
an hour +++ ...
felt like dying even just sitting there for few minutes...


提起了他。。。
SF 说有尝试着帮我,
可是他告诉SF我的脾气太暴躁了。。。
对着不同的人就说出了不同的理由。。。
是借口吧??
不喜欢。。。所以借口都多过理由。。。
不喜欢。。。就是不喜欢。。。
坦白就好。。。
兜兜转转,以为这样就不会伤到我?
反而伤得更深。。。

仔细想想了。。。
我怎么觉得我没有向他发过脾气之类的。。。
暴躁?是他吧?还很小气。。。
一点点就生气。。。
而且一生就很长时间。。。
我只不过很jealousy,很emo。。。
哪来的暴躁?
我都没生过他的气, 有都是玩玩而已。。。
对他。。。
emo 多过伤心,伤心多过心疼,心疼多过开心,开心多过生气。。。
那。。。你应该知道。。。
生气。。。有多少吧?
哪来的暴躁呢?
他是要说我 emo 吧? -___-||||

No comments: